2017. április 11., kedd

Najlepšie fotografie Thomasa Hoepker: čím mohutná päsť Muhammada Aliho

Bolo to trápne: Ali práve konvertoval na islam a nemal hovoriť belošky sa nikto iný darček. To znamenalo, že som bol významnou osobnosťou, že sa uistiť, že všetko bolo slušné. Bol zdvorilý, ale vždy obsadené, nemohli sme stanovili program. Tak sme sa rozhodli nerobiť rutinné rozhovory, ale jednoducho tam, pozoroval ho.


strávili sme dni s ním a niekedy aj polovica noci chodiť s ním a jeho kamarátmi. A ukázalo sa, že je to dobrá vec. Po dni si zvykol na mňa, a nasledoval som ho ako jeho tieni. Facebook Twitter Pinterest Muhammad Ali v roku 1966 - Thomas Hoepker nedávno novo objavenej alternatívne výstrel.Foto: Thomas Hoepker / Magnum Photos

Radi by sme len chodiť po uliciach, a bol tak otvorený a farebné. Miloval deti a mal malý trik, kde vytiahol sladkosti z ich nosy. Neustále sa hovorí o tom, ako úžasné to bolo: "Ja som najväčší!" A naozaj bol

Bol tak otvorený, keď našiel ľudí, a hovoril s nimi - a zrazu by mať. náladu hojdačka, a zmizne späť do hotela. Toto je jeho tajomstvo: môžete ho nikdy prísť. Vždy bol niekto iný, a jeho bojov to bol mýtický recept.Takže čas bol esencie: tak dlho, ako sme mohli zostať okolo seba, sme mali možnosť pochopiť človeka.

Ali bol ideálnym fotografie modelu, pretože nemal zasahovať, alebo robiť nejaké pózy - bol jeho prirodzený samo. To by neurobil nič, dvakrát, takže som musel byť veľmi ostražití. Tie by mať jednu šancu, a potom by sa náhle opäť zmeniť, a zís kať veľmi tichý alebo ospalá.

Vrátili sme sa do Hamburgu a ukázal náš materiál pre naše redaktorov, a oni povedali, ak máte ďalšiu šancu vrátiť sa, urobte to. Tak o šesť mesiacov neskôr sme išli do USA. To bolo ešte lepšie - to bolo doma turf, vedel, že všetci a všetci ho poznali.S touto strelou, keď ma videl pri malej prestávke medzi kolesami v tréningu, a vyšiel z kruhu smerom ku mne, lepenie päsťou sa do fotoaparátu - pravú päsťou, ľavú päsťou, pravú päsť, a potom zazvonil zvonček, aby sa ho späť. To bol jediný výstrel, ktorý bol naozaj ostré a dobre vystavená, takže sa stal známy obraz. Ale vlani som šiel cez môjho archívu trochu bližšie a videl tam bol ďalší výstrel na rovnakom pásu, ktorý bol totálne podexponovaná a poškriabaný. Tieto dva výstrely vykonať veľmi dobrú vedľa seba - svoju pravú päsť, ktorý je jasné a viditeľné, a ľavú ruku v päsť v tme. To vám naozaj dáva dobrú predstavu o tom, čo bolo v ňom.Tento muž mal dve rôzne nálady - to by mohlo byť veľmi príjemný a zábavný, ale môže byť tiež netvor

Raz sme boli v aute spolu v Chicagu, a požiadal svojho vodiča, aby zastavil a išiel. do pekárne - boli sme prekvapení, pretože bol na prísnu diétu steak a vody. Potom sme išli ďalej a asi po hodine, takže sme sa vrátili do rovnakého susedstve, a znovu vystúpil a šiel do rovnakej pekárne. Tentokrát som ho nasledoval a zistil, že to nie je toľko o šišky - bol väčší záujem o Betclic stávkovanie live dcéry pekára. Mám veľmi pekný sériu snímok z nich v pekárni flirtovanie.O mnoho rokov neskôr som ho navštívil v jeho veľmi plyšové vily - trochu prehnaný, plný zlatých závesov a zrkadiel - a jeho nová manželka vošla do miestnosti. Bolo pekár dcéra.

Betclic-Bonus ihneď po registrácii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése